Під час роботи за 10
модулем, з"ясував, що керування процесом взаємодії між учнями та вчителем
за допомогою запитань – основа якісного навчання. Добре продумані
запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують
сфокусувати увагу на аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому,
чи наша відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до
розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя
та їх досвіду.
Також оцінив створене мною Портфоліо, вніс корективи, прикріпив посилання на навчальні матеріали, провів самооцінювання.
Також оцінив створене мною Портфоліо, вніс корективи, прикріпив посилання на навчальні матеріали, провів самооцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар